„Paauglystės kryžkelės“

Mokykloje diegiama viena iš LIONS QUEST programų „Paauglystės kryžkelės“, skirta gyvenimo įgūdžių ugdymui.

„Lions Club International yra didžiausia pagalbą teikianti organizacija pasaulyje, kuri yra įsipareigojusi diegti, skatinti ir skleisti LIONS QUEST programas visame pasaulyje. LIONS QUEST programos buvo pripažintos bendro akademinio, socialinio ir emocinio mokymosi grupės (CASEL – Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning) kaip SELECT programa. Toks pripažinimas yra aukščiausias įvertinimas, suteiktas už ypač gerą mokomąją medžiagą socialinio ir emocinio mokymosi srityje, ir pavyzdingą profesinį ugdymą.“ Programa pelnė pripažinimą visame pasaulyje, buvo apdovanota ir diegiama daugelyje ugdymo institucijų Lietuvoje ir pasaulyje.

LIONS QUEST „Paauglystės kryžkelės“ programa padeda mokiniams ugdyti įgūdžius, tokius kaip tinkamų sprendimų priėmimas, efektyvus problemų sprendimas, lengvas bendravimas, kurie būtini sėkmingam gyvenimui šiuolaikiniame pasaulyje. Tai žalingų įpročių, priekabiavimo, smurto prevencijos ir pilietiškumo pamokos. Pagrindinis dėmesys skiriamas žmogui. Programa ugdo sveikos gyvensenos principus, moko kaip susitvarkyti su emocijomis gyvenimo krizių metu, padeda formuotis asmenybėms ir būsimiems Lietuvos lyderiams, skatina bendruomeniškumo jausmą.

Plačiau apie programą

„Antras Žingsnis“

Programa „Antras Žingsnis“ – socialinius emocinius įgūdžius lavinanti bei smurto prevencijos programa. Bendrąja prasme – socialiniai emociniai įgūdžiai leidžia vaikams būti sėkmingesniems mokykloje, moko juos įsitraukti į saugios bei pagarbios mokyklinės aplinkos kūrimą. Socialinių emocinių įgūdžių turėjimas leidžia išvengti netinkamo elgesio, bendraamžių atstūmimo, impulsyvumo ir kt.

Jos metu mokiniai išmoksta savireguliacijos – tai leidžia mokiniui tinkamai ir produktyviai dalyvauti klasės darbe.

Išsiugdo empatiją – tai leidžia moksleiviams tvarkytis su savo stipriais jausmais bei spręsti tarpasmeninius konfliktus su kitais.

Moksleiviai mokosi emocijų valdymo – stiprių emocijų atpažinimas bei mokėjimas nusiraminti leidžia save sukontroliuoti bei nesielgti agresyviai.

Moksleiviai įgyja problemų sprendimo įgūdžių – tai leidžia tinkamai spręsti bendraamžių tarpasmeninius konfliktus bei mažina impulsyvų ir agresyvų elgesį.