Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazija

Kviečiame susipažinti su Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazija     

Kas yra Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazija?

Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazija yra mokymo įstaiga.

Toliau šiame tekste Šiaulių  Vinco Kudirkos progimnaziją vadinsime mokykla.

Ką vaikai veikia mokykloje?

Vaikai mokykloje mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, vaikai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos.

Biologijos pamokoje

vaikai mokosi apie viską, kas yra gyva.

Pavyzdžiui, augalus.

  • istorijos,
  • muzikos,
  • informatikos.

Informatikos pamokoje

mokiniai mokosi dirbti kompiuteriais,

  • dailės.

 

Vaikai taip pat dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose.

Mokykloje vaikai mokosi:

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

Vaikai mokosi pamokose.

Po kiekvienos pamokos yra pertrauka.

Per pertrauką vaikai nesimoko.

Per pertrauką vaikai ilsisi.

Kodėl vaikai eina į mokyklą?

Vaikams yra svarbu mokytis.

Todėl vaikai eina į mokyklą.

Mokykloje vaikai mokosi įvairių dalykų.

Pavyzdžiui, vaikai mokykloje

išmoksta skaityti.

Ką vaikai veikia po pamokų?

Po pamokų vaikai gali eiti į būrelius.

Būreliuose vaikai:

  • piešia,
  • šoka,
  • dainuoja,
  • sportuoja,
  • žaidžia,
  • fotografuoja,
  • programuoja,

Programavimas yra darbas kompiuteriu.

  • daugiau sužino apie gamtą,
  • smagiai leidžia laiką
  • su kitais vaikais.

Kada mokykla dirba?

Mokykla dirba:

  • pirmadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • antradienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • trečiadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • penktadienį nuo 8 valandos

iki 15 valandos 45 minučių.

 

Per šventes mokykla nedirba.

Kas moko vaikus?

Mokykloje vaikus moko mokytojai.

Mokytojai:

  • moko vaikus naujų dalykų,
  • padeda vaikams mokytis,
  • prižiūri, kaip vaikams sekasi mokykloje.

Kaip vaikui sekasi mokykloje,  mokytojas parašo dienyne.

Dienynas yra interneto puslapis.

Jis vadinasi „Tamo“.

Čia mokytojai rašo:

  • kaip vaikui sekasi mokykloje,
  • ko vaikas išmoko,
  • kokius pažymius vaikas gavo.

Norite apie mokyklą sužinoti daugiau?

Spauskite mėlyną nuorodą apačioje 

https://vkudirka.lt

Jums atsidarys interneto puslapis.

Čia apie mokyklą sužinosite daugiau.

 

 

Turite klausimų?

 

  • Paskambinkite telefonu.

Mokyklos telefono numeris yra  +37065302493.

 

 

  • Parašykite elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninio pašto adresas yra administracija@vkudirka.lt.

Kokią informaciją galima rasti mokyklos interneto puslapyje?

Informacija mokyklos interneto puslapyje yra suskirstyta į skyrius.

Svarbus skyrius yra „Struktūra ir kontaktai“.

Šiame skyriuje yra parašyta  apie mokyklos darbuotojus.

Pavyzdžiui, kokie yra mokyklos darbuotojų:

  • vardai ir pavardės,
  • telefono numeriai,
  • elektroninio pašto adresai.

Koks yra mokyklos adresas?

Mokykla yra Šiauliuose.

Mokyklos adresas yra Dvaro gatvė 129.

Mokyklos pašto kodas yra LT-76208.

Pašto kodą reikia užrašyti ant voko, jei siunčiate popierinį laišką į mokyklą.

Autoriai

  • Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Dovydas Pigulevičius
  • Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė, Inga Daraškienė.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Kristina Meigytė.
  • Teksto vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:

  • Pixabay,
  • Freepik,
  • ChatGPT (OpenAI).


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
0. 08.00—08.45
  • 0. 08.00—08.45
  • 1. 08.55—09.40
  • 2. 09.50—10.35
  • 3. 10.55—11.40
  • 4. 12.00—12.45
  • 5. 12.55—13.40
  • 6. 13.50—14.35
  • 7. 14.45—15.30