Ekrano kopija (329)

STEAM PROGRAMA ,,ROBOTO ANATOMIJA”

Gegužės 31d., birželio 5 ir 7 d. Šiaulių techninės kūrybos centre lankėsi progimnazijos 5a klasės mokiniai, kurie dalyvavo STEAM programoje ,,Roboto anatomija“. Užsiėmimų metu mokiniai buvo supažindinti su produkto atsiradimo eiliškumu: dizaineris-projektuotojas-gamintojas-vartotojas. Mokiniai piešė savo sukurtą robotą, konstravo iš Lego kaladėlių, sužinojo, kokie pagrindiniai komponentai reikalingi norint sukonstruoti judantį mechanizmą – robotą bei kokie yra jo veikimo principai. Taip pat iš duotų priemonių turėjo sukurti robotą-pieštukinę, kuriai kurti naudojo deginimo procesą. Skaičiavo kas dega greičiau, matavo skirtingų medžiagų deginimo proceso trukmę.  Susipažino ir išmoko naudotis litavimo aparatu bei kitais mechaniniais įrankiais. Patys 3D pieštukais pasigamino pakabukus, naudojant SKETCHUP programa sukūrė raktų pakabukus robotų anatomijos tema.

STEAM programa skirta mokinių praktiniams gebėjimams ugdyti gamtos mokslų, informacinių technologijų ir inžinerijos srityse. Mokiniai skatinami domėtis STEAM mokslais: veikti, bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais, kartu stiprinant emocines, socialines, kultūrines, menines kompetencijas.

Informaciją parengė mokytojos padėjėja Raminta Danasienė ir ugdymo karjerai specialistas Dainius Daukšas