d429776b-d5c0-493f-8d00-cc5a737b1c35

Įtraukties stiprinimas per bendrystę: trijų progimnazijų specialistai pradėjo naują bendradarbiavimo etapą

Lapkričio 29-ąją Salduvės, „Romuvos“ ir Vinco Kudirkos progimnazijų švietimo pagalbos specialistai susibūrė į pirmąjį tinklo „Įtraukties mokyklų tinklo bendradarbiavimas“ susitikimą. Tai – reikšmingas žingsnis stiprinant mokyklų partnerystę ir kuriant dar tvirtesnį pagrindą įtraukiojo ugdymo pažangai. Susitikimo metu vyravo šilta, atvira ir konstruktyvi atmosfera. Dalyviai dalijosi patirtimi, aptarė, kokios bendradarbiavimo formos ir veiklos būtų naudingiausios specialistams ir mokiniams. Buvo akcentuota, kad kokybiškam įtraukiajam ugdymui būtina nuolatinė komunikacija, bendros iniciatyvos ir gebėjimas mokytis vieniems iš kitų.

Švietimo pagalbos specialistai drauge analizavo galimas bendrų veiklų kryptis: mokinių konsultavimą, gerosios patirties sklaidą, metodinės medžiagos kūrimą ir dalijimąsi ja, kolegialų bendradarbiavimą sudėtingesnėse situacijose. Ne mažiau svarbi tema – efektyvios komunikacijos kanalai, kurie užtikrintų greitą informacijos sklaidą ir operatyvų reagavimą į ugdymo(si) poreikius.

Džiugu, kad trys progimnazijos sutelkė jėgas, kurias vienija panašios vertybės ir bendras požiūris į pagalbą mokiniui. Toks bendrystės tinklas ne tik praplečia profesines galimybes, bet ir stiprina sąlygas kiekvienam mokiniui gauti laiku suteikiamą, kokybišką ir individualius poreikius atliepiančią pagalbą. Šis susitikimas – tik pradžia. Tikimasi, kad naujai susiformavęs tinklas taps ilgalaike ir produktyvia tradicija, padedančia kurti dar atviresnes, draugiškesnes, įtraukesnes mokyklas.