Gruodžio–vasario mėnesiais Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazijoje vyko išsamus įsivertinimas, pagrįstas Bendruoju vertinimo modeliu (BVM). Šis procesas ne tik padėjo identifikuoti mokyklos stipriąsias sritis, bet ir nustatė kryptis, kuriose būtina tolimesnė plėtra ir tobulinimas. Nepaisant pasiekimų, įsivertinimas taip pat parodė kelią, kuriuo reikia eiti, siekiant dar labiau stiprinti mokyklos veiklą. Vienas iš prioritetinių uždavinių – didinti mokinių dalyvavimą dalykinėse olimpiadose ir konkursuose. Šis tikslas ne tik skatina akademinę pažangą, bet ir ugdo mokinių siekiamybę, atsakomybę bei kompetencijas įvairiose srityse . Planuojama tobulinti mokytojų tarpusavio bendradarbiavimą, mikroklimatą ir gerosios patirties mainus. Organizuojant daugiau trišalių pokalbių apie mokymosi efektyvumą, siekiama kurti inovatyvias mokymo strategijas, dalintis sėkmės istorijomis bei stiprinti bendradarbiavimą tarp visų švietimo proceso dalyvių.
Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazijos įsivertinimas parodė, kad mokykla įgyvendina pažangias ugdymo strategijas, siekia kokybiško ir įtraukiančio ugdymo bei yra pasirengusi tolimesniam tobulėjimui. Tolimesniame etape bus dar labiau stiprinama mokinių ir pedagogų sąveika bei diegiamos naujos edukacinės inovacijos.
Dėkojame visai komandai už nuoširdų įsitraukimą į kokybės vadybos procesą ir bendrą pažangos siekį!