kjhg-1024x577-1

IŠSKIRTINĖ PATIRTIS

Balandžio 22-24 dienomis Saksonijos širdyje, Wiederoda miestelyje, Vokietijoje įvyko pirmasis Erasmus+ projekto  „Animal Assisted Education in Primary School“ (2022-2-LT01-KA210-SCH-000101324) partnerių susitikimas. Projekto tikslas susipažinti su mokymosi su gyvūnais ypatumais ir jų taikymo galimybėmis pradiniame ugdyme ir parengti mokymosi su gyvūnais vadovą mokytojams. 

Projekte mokyklą atstovaujančios pradinių klasių mokytojos Eglė Čebatorienė ir Gabrielė Skirbauskienė turėjo galimybę apsilankyti dar 1600-uosius metus menančiame dvare, kuriame yra įsikūręs jau ilgus metus gyvuojantis alpakų ūkis. Susipažinti su alpakų psichologijos bei elgesio pagrindais, alpakų terapijos poveikis pradinių klasių mokiniams. Jau pačią pirmąją susitikimo dieną, po teorinio įvado buvo imtasi praktikos – alpakų treniravimo pagrindų.

Antrąją  susitikimo dieną partneriai iš Lietuvos tapo asistentais alpakų ūkyje priimant pradinių klasių mokinių grupę. Po praktinių užsiėmimų su mokiniais, mokytoja ir psichologė Veronica Sprenger dalinosi patirtimi kaip taikyti alpakų terapiją dirbant su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių.