346134538_3547892242111359_4972779433548254159_n-1024x768-1

UGDYMO PROCESO DIENA „KELIAUJU PO LIETUVĄ“

Yra Lietuvoje toks kelias, kuriuo važiuojant gidai pasakoja įvairias legendas, o vaikai autobusuose mažai sėdi. Važiuojant nuo Jurbarko iki Kauno iš vienos pusės —upė Nemunas, o iš kitos — piliakalniai ir skardžiai su pilimis.

Mokslo metų pabaigoje į tokią kelionę  išsiruošė 2a, 2c, 3a, ir 3c klasių mokiniai ir mokytojos Rasa Č., Vaida B., Rasa B. ir Eglė Č.  Kopėme į piliakalnius, lankėmės upės slėniuose, apžiūrėjome ten esančias pilis.

Smagu buvo senoje Panemunės pilyje dalyvauti edukacijose „Ieškom pilies lobio!“ ir „Statykite pilį!“.  Čia susipažinome su pilies istorija, ekspozicija ir dvaro kultūra.

„Medaus slėnyje“ mūsų laukė bitininkas. Jis supažindino vaikus su bičių šeimos gyvenimu. Bitininkas atsakė į vaikų klausimus. Visi susirinkę prie gražiai padengto  stalo ragavome įvairių rūšių medų,  arbatą ir vaišinomės pyragu „Medutis“.

Įlipome į Seredžiaus ir Veliuonos piliakalnius. O nuo jų viršūnių stebėjome kaip gražiai per Lietuvą savo vandenis plukdo upių tėvas Nemunas.